Tvorba jako dvojdimenzionální předpoklad výuky výtvarné výchovy – Bc. Zuzana HAIFLEROVÁ
Bc. Zuzana HAIFLEROVÁ
Master's thesis
Tvorba jako dvojdimenzionální předpoklad výuky výtvarné výchovy
Creating as a two-dimensional assumption of art education
Abstract:
Předmětem diplomové práce je reflexe duality kompetenčních modů: učitele tvůrce výtvarného vyjádření a učitele tvůrce zadání učební úlohy. Autorka zrealizuje tři vlastní výtvarná díla. V průběhu procesu tvorby a po ní zpracuje myšlenková východiska, inspirační podněty, techniku tvorby, proces realizace, reflexi v akci a po akci zaměřenou na problematiku samotné tvorby. Na autorský projekt naváže obsahovou …moreAbstract:
The subject of the thesis is a reflection of the duality of competency modes: the teacher as an artist and a teacher as a creator of the task. The author realizes three artworks. In the process of creation and after it, the author compiles the though out point, inspiration sources, technique, the reflection of the process based on the problematics of the creation. The author´s project is followed by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAIFLEROVÁ, Zuzana. Tvorba jako dvojdimenzionální předpoklad výuky výtvarné výchovy. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / VVJ
Theses on a related topic
-
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Hana ČURDOVÁ -
Didaktická transformace tématu Bylinky neboli zelené koření
Katrin Svobodová -
Didaktická transformace tématu Ochrana přírody v regionu školy
Klára Konečná -
Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Tomáš Janko -
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Veronika VESELÁ -
Návrh na transformaci vzdělávacího obsahu s názvem Regiony světa na herní systém s rozvojem mezipředmětových vztahů a klíčových kompetencí
Petr Beran -
Didaktická transformace učiva praktického vyučování v oboru vzdělání Logistické a finanční služby
Jana Konečná