Tvorba jako dvojdimenzionální předpoklad výuky výtvarné výchovy – Bc. Zuzana HAIFLEROVÁ
Bc. Zuzana HAIFLEROVÁ
Diplomová práce
Tvorba jako dvojdimenzionální předpoklad výuky výtvarné výchovy
Creating as a two-dimensional assumption of art education
Anotace:
Předmětem diplomové práce je reflexe duality kompetenčních modů: učitele tvůrce výtvarného vyjádření a učitele tvůrce zadání učební úlohy. Autorka zrealizuje tři vlastní výtvarná díla. V průběhu procesu tvorby a po ní zpracuje myšlenková východiska, inspirační podněty, techniku tvorby, proces realizace, reflexi v akci a po akci zaměřenou na problematiku samotné tvorby. Na autorský projekt naváže obsahovou …víceAbstract:
The subject of the thesis is a reflection of the duality of competency modes: the teacher as an artist and a teacher as a creator of the task. The author realizes three artworks. In the process of creation and after it, the author compiles the though out point, inspiration sources, technique, the reflection of the process based on the problematics of the creation. The author´s project is followed by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jindřich Lukavský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAIFLEROVÁ, Zuzana. Tvorba jako dvojdimenzionální předpoklad výuky výtvarné výchovy. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Didaktická transformace při použití schémat a obrázků ve výuce funkční biologie člověka na základní škole
Hana ČURDOVÁ -
Didaktická transformace tématu Bylinky neboli zelené koření
Katrin Svobodová -
Didaktická transformace tématu Ochrana přírody v regionu školy
Klára Konečná -
Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Tomáš Janko -
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Veronika VESELÁ -
Návrh na transformaci vzdělávacího obsahu s názvem Regiony světa na herní systém s rozvojem mezipředmětových vztahů a klíčových kompetencí
Petr Beran -
Didaktická transformace učiva praktického vyučování v oboru vzdělání Logistické a finanční služby
Jana Konečná