HROMÁDKOVÁ, Karolína. \textit{On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/40pzda/.
HROMÁDKOVÁ, Karolína. <i>On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/40pzda/.
HROMÁDKOVÁ, Karolína. On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/40pzda/.
@misc{Hromadkova2018thesis,
AUTHOR = "Hromádková, Karolína",
TITLE = "On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti [online]",
YEAR = "2018 [cit. 2024-11-14]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/40pzda/",
}
@misc{Hromadkova2018thesis,
AUTHOR = {Hromádková, Karolína},
TITLE = {On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti},
YEAR = {2018},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/40pzda/},
URL_DATE = {2024-11-14},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Hromádková
| jméno = Karolína
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
| url = https://theses.cz/id/40pzda/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2018
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-14
| poznámka =
| jazyk =
}}