Destinační management a marketing Nymburka – Michaela Poláčková
Michaela Poláčková
Bachelor's thesis
Destinační management a marketing Nymburka
Destination management and marketing of Nymburk
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit destinaci Nymburk spolu s činnostmi destinačního managementu včetně marketingových aktivit. Teoreticko-metodologická část práce má za úkol vymezit pojmy destinační management, marketingový management a cestovní ruch a stanovit metody práce. Poznatky z rešerše literatury jsou aplikovány v navazující praktické části na destinaci Nymburk. V této části práce je destinace …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the destination Nymburk with activities of destination management including marketing. The theoretical-methodological part explains main definitions such as destination management, destination marketing, tourism, and determines methods of thesis. The findings are applied to the following practical part on the destination Nymburk. Firstly, in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83789
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Markéta Dianová
- Reader: Irena Tyslová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83789
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva