Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet – Jiří Zlatohlávek
Jiří Zlatohlávek
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet
Consumer Behaviour Analysis on the Market of Ordering Ready Meals via the Internet
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu objednání hotových jídel přes internet v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je zjistit, jaké jsou postoje respondentů k objednávání hotových jídel přes internet, jaké platformy respondenti používají a jaké jsou důležité faktory při tvorbě objednávky hotových jídel přes internet. Teoretická část obsahuje teoretická východiska spotřebitelského …moreAbstract:
This bachelor’s thesis analyses consumer behaviour on the market of ordering ready meals via the Internet in the Moravian-Silesian region. The aim of this thesis is to explore the attitudes of respondents to ordering ready meals via the Internet, to identify which platforms customers use, and to assess the important factors that influence creating an order for ready meals via the Internet. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146923
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2021
- Supervisor: Katarína Seifriedová
- Reader: Ondřej Riffler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZLATOHLÁVEK, Jiří. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/40z99e/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza