Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet – Jiří Zlatohlávek
Jiří Zlatohlávek
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet
Consumer Behaviour Analysis on the Market of Ordering Ready Meals via the Internet
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu objednání hotových jídel přes internet v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je zjistit, jaké jsou postoje respondentů k objednávání hotových jídel přes internet, jaké platformy respondenti používají a jaké jsou důležité faktory při tvorbě objednávky hotových jídel přes internet. Teoretická část obsahuje teoretická východiska spotřebitelského …víceAbstract:
This bachelor’s thesis analyses consumer behaviour on the market of ordering ready meals via the Internet in the Moravian-Silesian region. The aim of this thesis is to explore the attitudes of respondents to ordering ready meals via the Internet, to identify which platforms customers use, and to assess the important factors that influence creating an order for ready meals via the Internet. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146923
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: Katarína Seifriedová
- Oponent: Ondřej Riffler
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZLATOHLÁVEK, Jiří. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/40z99e/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza