Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům – Eliška Štiková
Eliška Štiková
Diplomová práce
Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům
Visual attention to erotic and non-erotic stimuli
Anotace:
Tato práce se zabývá erotickými apely. Cílem práce je analýza vizuální pozornosti vůči erotickým a neerotickým podnětům. Práce se skládá z teoretické rešerše, která shrnuje dosavadní poznatky erotických apelů v marketingu a celkově reakce vůči erotickým apelům. Dále následuje metodika, kde je představen design výzkumu. Stěžejní metody tohoto výzkumu jsou eye-trackingové měření a dotazník. Výsledky …víceAbstract:
This thesis deals with erotic appeals. The goal of the thesis is the analysis of visual attention to erotic and non-erotic stimuli. The thesis consists of a theoretical research that summarizes the current knowledge of erotic appeals in marketing and the overall response to erotic appeals. The next part consists of the methodology where the research design is presented. The key methods of this research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
Eliška Hladíková -
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Kamila Němcová -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler -
Analýza erotických apelů v audiovizuální reklamě
Eliška Štiková