Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům – Eliška Štiková
Eliška Štiková
Master's thesis
Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům
Visual attention to erotic and non-erotic stimuli
Abstract:
Tato práce se zabývá erotickými apely. Cílem práce je analýza vizuální pozornosti vůči erotickým a neerotickým podnětům. Práce se skládá z teoretické rešerše, která shrnuje dosavadní poznatky erotických apelů v marketingu a celkově reakce vůči erotickým apelům. Dále následuje metodika, kde je představen design výzkumu. Stěžejní metody tohoto výzkumu jsou eye-trackingové měření a dotazník. Výsledky …moreAbstract:
This thesis deals with erotic appeals. The goal of the thesis is the analysis of visual attention to erotic and non-erotic stimuli. The thesis consists of a theoretical research that summarizes the current knowledge of erotic appeals in marketing and the overall response to erotic appeals. The next part consists of the methodology where the research design is presented. The key methods of this research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86036
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Daria Gunina
- Reader: Jan Závodný Pospíšil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
Eliška Hladíková -
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Kamila Němcová -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler -
Analýza erotických apelů v audiovizuální reklamě
Eliška Štiková