E-commerce in Iran: A case study of Digikala – Bc. Shadi Saremi, BSc
Bc. Shadi Saremi, BSc
Diplomová práce
E-commerce in Iran: A case study of Digikala
Abstract:
E-commerce is still a very new concept for many people however in the information age, the conducting business activities through the internet, especially for small and medium companies that want to compete with larger companies, is an integral part of the body of the commercial activities of the organization. Small companies must be a member of e-commerce system, otherwise they will lose their ability …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Electronic Commerce Development in China
Pengcheng Ma -
Inovativní logistická řešení spojená s vývojem e-commerce
Maksim Purgin -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
The State and Development of E-Commerce in the Arab Countries
Hadeer Al Masoodi -
Relationship between economic well-being and e-commerce development - case of China
Jingyu Cao -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
E-commerce Web Application Development, Maintenance and Optimization
SUPRIYA KUMARI
Název
Vložil
Vloženo
Práva