Bc. Jana JANKOVÁ

Master's thesis

Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators

Disabilities through the Prism of TEFL Educators
Abstract:
This diploma theses aims to investigate the ways of teaching English as a foreign language in classes where pupils with specific learning disabilities are integrated. The objective is to examine what methods, styles of work and types of assessment are chosen by high school teachers when teaching English to pupils with specific learning disabilities. In the theoretical part of this thesis is the definition …more
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl vyšetřit způsoby výuky anglického jazyka jako cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Cílem je vyzkoumat jaké metody a styly práce a typy hodnocení volí učitelé středních škol při výuce žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické části této práce je definice SPU, jejich příčiny a individuální projevy; legislativa vztahující …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANKOVÁ, Jana. Learning Disabilities through the Prism of TEFL Educators. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta