Kateřina Bartošová

Bakalářská práce

Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby

Marketing projects on enhancing the attractiveness and attendance of Zoo Chleby
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingových projektů, které by pomohly ke zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby. Teoretická část charakterizuje cestovní ruch, specifika jeho marketingu a managementu, atraktivity cestovního ruchu a event marketing a management. Dále se zabývá zoologickými zahradami a doplňkovými aktivitami v nich provozovanými. Praktická část uvádí základní údaje …více
Abstract:
Main goal of the bachelor thesis is to outline marketing projects, which could help Zoo Chleby to be more attractive and visited. The theoretical part characterises tourism, specifics of its marketing and management, tourist attractions and event marketing and management. Moreover it focuses on zoological gardens and activities provided by them. The practical part states basic data about Zoo Chleby …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Barbora Voříšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30698