Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby – Kateřina Bartošová
Kateřina Bartošová
Bakalářská práce
Marketingové projekty na zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby
Marketing projects on enhancing the attractiveness and attendance of Zoo Chleby
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingových projektů, které by pomohly ke zvýšení atraktivity a návštěvnosti Zoo Chleby. Teoretická část charakterizuje cestovní ruch, specifika jeho marketingu a managementu, atraktivity cestovního ruchu a event marketing a management. Dále se zabývá zoologickými zahradami a doplňkovými aktivitami v nich provozovanými. Praktická část uvádí základní údaje …víceAbstract:
Main goal of the bachelor thesis is to outline marketing projects, which could help Zoo Chleby to be more attractive and visited. The theoretical part characterises tourism, specifics of its marketing and management, tourist attractions and event marketing and management. Moreover it focuses on zoological gardens and activities provided by them. The practical part states basic data about Zoo Chleby …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Barbora Voříšková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30698
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Archeoparky jako atraktivita cestovního ruchu
Lenka Malá -
Fenomén smrti jako atraktivita cestovního ruchu: temný turismus v Polsku
Adam Liška -
Nehmotné kulturní dědictví ČR jako atraktivita cestovního ruchu
Vladana Košťálová -
Ubytování jako atraktivita cestovního ruchu na Jižní Moravě
Anna Fusková -
Zámek Žleby jako atraktivita cestovního ruchu – zhodnocení návštěvnosti v letech 2012–2022
Iveta Vonková -
Dědictví totalitárních režimů jako atraktivita cestovního ruchu
Martina Teplá -
Současné trendy cestovního ruchu v kontextu zvyšování návštěvnosti vybrané destinace cestovního ruchu
Martin Lešner