Bc. Ladislava HOLÁSKOVÁ

Master's thesis

Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY

Project of CRM system optimization in company XY
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému CRM ve společnosti XY s cílem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace CRM. Praktická část je věnována analýze současného …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of Customer Relationship Management and its main aim is to implement elements of the CRM system in a company XY to increase their competitiveness in the market. The work has been divided into practical and theoretical parts. The theoretical part is focu-sed on clarification of basic terms concerning elements, principles and CRM implemen-tation. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLÁSKOVÁ, Ladislava. Projekt optimalizace systému CRM ve společnosti XY. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe