Vít Häuser

Master's thesis

Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce

Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Abstract:
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2006
  • Supervisor: Libuše Mottlová
  • Reader: Marcela Bursíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/735