Ulice jako umělecká inspirace i ateliér zároveň – Hana APPELOVÁ
Hana APPELOVÁ
Bachelor's thesis
Ulice jako umělecká inspirace i ateliér zároveň
Street as inspiration and an atelier at the same time
Abstract:
Práce se zabývá fenoménem pouličního umění coby soukromou a nekomerční iniciativou anonymního jedince zaměřenou na ovlivňování a přetváření veřejného prostoru městských ulic a zkoumá postoj většinové veřejnosti ke street artu v protikladu s jejich postojem k placeným reklamním plochám. V teoretické části se práce věnuje vymezení street artu a graffiti z hlediska formy a obsahu jejich projevů, jakožto …moreAbstract:
The thesis is corncerned with the phenomenon of street art as a private and noncommercial endeavour of an anonymous individual to influence and shape the face of public space, and focuses mainly on the attitude of the public towards street art in contast with their attitude towards street advertising. The thesis is devided into two parts. The theoretical part defines street art and graffiti in light …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
15062
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Mgr. Vladimír Horák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
APPELOVÁ, Hana. Ulice jako umělecká inspirace i ateliér zároveň. Český Těšín, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Anglický jazyk a literatura - Základy společenských věd
Theses on a related topic
-
Animace veřejného prostoru se zaměřením na street art
Nicole Princlová -
Street art a jeho transformace ve veřejném prostoru
Lenka ŠNORYCHOVÁ -
Street art: z undergroundu mainstreamem. Zneužití street artu v komerční sféře
Kristýna Koubská -
Funkce grafitti a street artu ve veřejném prostoru
Štěpánka Zdvihalová -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Graffiti a jeho využití v reklamě
Kateřina Kohoutová -
Street art a masová média
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová