Ulice jako umělecká inspirace i ateliér zároveň – Hana APPELOVÁ
Hana APPELOVÁ
Bachelor's thesis
Ulice jako umělecká inspirace i ateliér zároveň
Street as inspiration and an atelier at the same time
Anotácia:
Práce se zabývá fenoménem pouličního umění coby soukromou a nekomerční iniciativou anonymního jedince zaměřenou na ovlivňování a přetváření veřejného prostoru městských ulic a zkoumá postoj většinové veřejnosti ke street artu v protikladu s jejich postojem k placeným reklamním plochám. V teoretické části se práce věnuje vymezení street artu a graffiti z hlediska formy a obsahu jejich projevů, jakožto …viacAbstract:
The thesis is corncerned with the phenomenon of street art as a private and noncommercial endeavour of an anonymous individual to influence and shape the face of public space, and focuses mainly on the attitude of the public towards street art in contast with their attitude towards street advertising. The thesis is devided into two parts. The theoretical part defines street art and graffiti in light …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
15062
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedúci: Mgr. Vladimír Horák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
APPELOVÁ, Hana. Ulice jako umělecká inspirace i ateliér zároveň. Český Těšín, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Anglický jazyk a literatura - Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Animace veřejného prostoru se zaměřením na street art
Nicole Princlová -
Street art a jeho transformace ve veřejném prostoru
Lenka ŠNORYCHOVÁ -
Street art: z undergroundu mainstreamem. Zneužití street artu v komerční sféře
Kristýna Koubská -
Funkce grafitti a street artu ve veřejném prostoru
Štěpánka Zdvihalová -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Graffiti a jeho využití v reklamě
Kateřina Kohoutová -
Street art a masová média
Markéta Kvapilová -
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Markéta Kvapilová