Přístupy v edukaci žáků se speciálníni vzdělávacími potřebami z pohledu zahraničních zkušeností – Bc. Šárka Veselá
Bc. Šárka Veselá
Diplomová práce
Přístupy v edukaci žáků se speciálníni vzdělávacími potřebami z pohledu zahraničních zkušeností
Approaches to education to children with special needs from abroad experience
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zmapování integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základních škol běžného typu v okrese Brno – venkov. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části jsou informace o integraci a inkluzi, typech postižení žáků, metodách vzdělávání a další. Empirická část je založena na výzkumu na základních školách v okrese Brno - venkov a …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on mapping the integration of pupils with special educational needs into regular primary schools in the district type of Brno - the country. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part informs about inclusion, the types of disabilities, methods of education and more. The empirical part is based on research in primary schools in the district …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i44u1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA