Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj – Michaela Duchoňová
Michaela Duchoňová
Bachelor's thesis
Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj
The development of product offers at Pilsner Urquell
Anotácia:
Každá země má své symboly a legendy. Mezi ty české patří Pilsner Urquell, podle kterého se vaří více jak dvě třetiny světové produkce piva. Bakalářská práce se zabývá současným portfoliem společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na ochucená piva a cidery. První část práce je zaměřena na teoretické vymezení pivo, historii pivovarnictví, výrobu piva a potřebné suroviny, vymezení pojmu cider a ochucená …viacAbstract:
Each country has its own symbols and legends. Among Czech legends there belong the Pilsner Urquell, according to which more than two thirds of world production of beer are brewed. This bachelor´s dissertation deals with the current portfolio of Pilsner Urquell, focusing on flavoured beers and cider. The first part focuses on the theoretical definition of beer, the history of brewing, beer production …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14311/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUCHOŇOVÁ, Michaela. \textit{Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/41us3g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Strategická analýza akciové společnosti Plzeňský Prazdroj
Hai Lam Le -
Zlepšování systému řízení zásob obalových materiálů ve společnosti Plzeňský Prazdroj
Roman Milták -
Projekt efektivního internetového marketingu pro Plzeňský Prazdroj, a.s.
Lenka Rašková -
Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj
Veronika BREJCHOVÁ