Real-time aplikace v prostorách budovy FAI UTB – Bc. Roman JAMBOR
Bc. Roman JAMBOR
Diplomová práce
Real-time aplikace v prostorách budovy FAI UTB
Real-time application inside FAI UTB building
Anotace:
Cieľom práce je vytvorenie real-time aplikácie odohrávajúcej sa v priestoroch budovy FAI UTB. Užívateľ sa môže po budove voľne prechádzať a navštevovať rôzne miesta. Aplikácia obsahuje navigáciu, ktorá umožní vyhľadanie ľubovoľnej miestnosti z ktoréhokoľvek miesta v budove. V aplikácii je taktiež zahrnutá hra, kedy hráč behá na čas po budove a zbiera zápočty. Celá aplikácia je postavená na CryEngine …víceAbstract:
The purpose of this work is to create real-time application that takes place in areas of building FAI UTB. User can freely move around building and visit different places. The application includes a navigation that allows searching any room from anywhere in the building. It also includes a game, where player runs on time around building and collects credits. Entire application is built on CryEngine …víceKlíčová slova
Real-time aplikace Engine 3ds Max Maya Blender Photoshop CryEngine 3 Unreal Engine 3 UVW
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Zveřejnit od: 28. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAMBOR, Roman. Real-time aplikace v prostorách budovy FAI UTB. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Počítačové a komunikační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Unreal Engine a jeho využití
Matěj Mrázek -
Možnosti aplikace 3D engine v modelování krajiny
Ján Jeník -
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Matej Oravec -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek -
Mapovanie a textúrovanie organických objektov v programe 3ds Max 8
Elena Halická -
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
Jakub Bartišek