Bc. Barbora Slavíková

Master's thesis

Hodnocení image pomocí Eye Tracking

Image Assessment by using Eye Tracking
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hodnocením image, a to s využitím neuromarketingové metody Eye Tracking. V teoretické části se práce věnuje nejprve vysvětlení neuromarketingu a více do detailu popisuje metodu měření oční kamerou. Dále pokračuje popisem brand managementu a psychologie spotřebitele. Významnou část tvoří kapitola zabývající se grafickým designem v reklamě. Stěžejním cílem práce bylo vytvořit …more
Abstract:
Diploma thesis deals with the evaluation of the image with using neuromarketing method Eye Tracking. At first, the theoretical part is trying to explain neuromarketing approaches and than it describes the Eye Tracking method in more detail. The thesis continues with the description of brand management and consumer psychology. The next important part of the thesis is a chapter of graphic design in advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní