Hodnocení image pomocí Eye Tracking – Bc. Barbora Slavíková
Bc. Barbora Slavíková
Diplomová práce
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Image Assessment by using Eye Tracking
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením image, a to s využitím neuromarketingové metody Eye Tracking. V teoretické části se práce věnuje nejprve vysvětlení neuromarketingu a více do detailu popisuje metodu měření oční kamerou. Dále pokračuje popisem brand managementu a psychologie spotřebitele. Významnou část tvoří kapitola zabývající se grafickým designem v reklamě. Stěžejním cílem práce bylo vytvořit …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the evaluation of the image with using neuromarketing method Eye Tracking. At first, the theoretical part is trying to explain neuromarketing approaches and than it describes the Eye Tracking method in more detail. The thesis continues with the description of brand management and consumer psychology. The next important part of the thesis is a chapter of graphic design in advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tnbxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Design piktogramů upozorňujících na sluchové postižení
Robert Konečný -
Motion design začínající společnosti
Pavlína Bělecká -
Changing graphics design of MS SharePoint
David Řehák -
Interoperable Process Design Kit a jeho automatizované generování
Jakub Fusek -
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
Tomáš Denk -
Experimentální eye-tracking analýza vybraných vizuálních prvků společnosti Alensa, s.r.o.
Eva Kupcová -
Neuromarketing v České republice
Kateřina Lazarčíková