Ing. Petra Klosová

Bakalářská práce

Případová studie tvorby reklamní kampaně

Advertising campaign Preparation
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je popis procesu tvorby reklamní kampaně od jejího zadání, přes její průběh až po její realizaci a vyhodnocení kampaně společnosti. Dále sestavení doporučení pro kampaně budoucí V teoretické části se věnuji vysvětlení základních pojmů potřebných k pochopení problematiky. V praktické části se zaměřuji konkrétně na činnosti společnosti, vyhodnocení, zda cíle byly splněny a doporučení …více
Abstract:
The theme of my bachelor thesis is to describe the process of creating an advertising campaign from assignment, through process and implementation and evaluation of the campaign. Furthermore a recommendation for future campaigns. In the theoretical part of my bachelor thesis I am explaining the basic concepts needed to understand the issues. In the practical part I am focusing specifically on the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní