Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou – Marek Herna
Marek Herna
Master's thesis
Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou
Marketing segmentation of the e-commerce ice cream market
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaká jsou specifika e-commerce trhu se zmrzlinami a na základě zjištěných poznatků, týkajících se společností působících na trhu a nákupního chování spotřebitele, navrhnout doporučení k implementaci marketingové a distribuční strategie společnosti Unilever ČR, největšího výrobce zmrzlin v ČR. Blíže se práce věnuje formátu zmrzlinových pint a službám rozvozu …moreAbstract:
The aim of this thesis was to determine the specifics of e-commerce ice cream market and based on the findings, concerning companies operating in the market and consumer shopping behavior, propose recommendations for implementing the marketing and distribution strategy of Unilever CR, the largest ice cream manufacturer in the Czech Republic. The thesis deals in more detail with the format of ice cream …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80616
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Ondřej Dvouletý
- Reader: Jan Mareš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele při nákupu mražených krémů
Adam Valečka -
Specifika spotřebitelského chování v segmentu zmrzlin v ČR
Tereza Vokounová -
Analýza spotřebitelského chování fanoušků extraligového hokejového týmu
Lucie Gulisová -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková -
Transition from Kentico Xperience to a new open-source e-commerce platform
Ondřej Pavlica -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková -
Inovativní logistická řešení spojená s vývojem e-commerce
Maksim Purgin