Marek Herna

Diplomová práce

Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou

Marketing segmentation of the e-commerce ice cream market
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaká jsou specifika e-commerce trhu se zmrzlinami a na základě zjištěných poznatků, týkajících se společností působících na trhu a nákupního chování spotřebitele, navrhnout doporučení k implementaci marketingové a distribuční strategie společnosti Unilever ČR, největšího výrobce zmrzlin v ČR. Blíže se práce věnuje formátu zmrzlinových pint a službám rozvozu …více
Abstract:
The aim of this thesis was to determine the specifics of e-commerce ice cream market and based on the findings, concerning companies operating in the market and consumer shopping behavior, propose recommendations for implementing the marketing and distribution strategy of Unilever CR, the largest ice cream manufacturer in the Czech Republic. The thesis deals in more detail with the format of ice cream …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Ondřej Dvouletý
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80616