Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou – Marek Herna
Marek Herna
Diplomová práce
Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou
Marketing segmentation of the e-commerce ice cream market
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaká jsou specifika e-commerce trhu se zmrzlinami a na základě zjištěných poznatků, týkajících se společností působících na trhu a nákupního chování spotřebitele, navrhnout doporučení k implementaci marketingové a distribuční strategie společnosti Unilever ČR, největšího výrobce zmrzlin v ČR. Blíže se práce věnuje formátu zmrzlinových pint a službám rozvozu …víceAbstract:
The aim of this thesis was to determine the specifics of e-commerce ice cream market and based on the findings, concerning companies operating in the market and consumer shopping behavior, propose recommendations for implementing the marketing and distribution strategy of Unilever CR, the largest ice cream manufacturer in the Czech Republic. The thesis deals in more detail with the format of ice cream …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Ondřej Dvouletý
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80616
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele při nákupu mražených krémů
Adam Valečka -
Specifika spotřebitelského chování v segmentu zmrzlin v ČR
Tereza Vokounová -
Analýza spotřebitelského chování fanoušků extraligového hokejového týmu
Lucie Gulisová -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková -
Transition from Kentico Xperience to a new open-source e-commerce platform
Ondřej Pavlica -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková -
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček