Bc. Nadežda Slimáková

Bakalářská práce

Budování značky podniku

Corporate brand building
Abstract:
Bachelor thesis is dealing with the brand building of the Ahold Czech Republic a.s. The aim od this work is to evaluateb randing of Albert, assess current brand awereness and propose any amedments.
Abstract:
Predložená bakalárska práca sa zaoberá analýzou budovania značky spoločnosti Ahold Czech Republic, a.s. Cieľom práce je zhodnotiť budovanie značky Albert, zhodnotiť aktuálne povedomie o značke a navrhnúť prípadne zmeny.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance