Jak začít s domácím vzděláváním v podmínkách české legislativy? – Anna Skočovská
Anna Skočovská
Diplomová práce
Jak začít s domácím vzděláváním v podmínkách české legislativy?
How to begin homeschooling in Czech legislative framework?
Anotace:
Diplomová práce vychází z vymezení pojmu domácí vzdělávání. Zabývá se motivací rodičů pro domácí vzdělávání, vývojem domácího vzdělávání v českých podmínkách, současnou situací v Evropě a v České republice. Zaměřuje se na legislativu v ČR týkající se domácího vzdělávání. Poskytuje informace o Asociaci pro domácí vzdělávání a přehled ohlasů odborné veřejnosti k této skutečnosti. Práce přináší výsledky …víceAbstract:
The dissertation arises from the definition of home school concept. It deals with the parents? motivation for home school, the development of home school in Czech conditions, current situation in Europe and the Czech Republic. It concentrates on the legislation in the Czech Republic related to home school. It offers information about Association for home school and overview of professional circles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2010
- Vedoucí: Linda Švrčinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Asociace polymorfismu v genu pro sialoprotein s vybranými parametry kostí u kura domácího.
Ievgeniia Poliakh -
Vliv povinného předškolního vzdělávání na četnost odkladů povinné školní docházky a názory učitelů mateřských škol a prvních tříd základních škol na povinné předškolní vzdělávání v Královehradeckém kraji
Hana SVATOŇOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dívky s Downovým syndromem v období povinné školní docházky
Ivana Jordánová -
Faktory ovlivňující budoucí vzdělávání žáků končících povinnou školní docházku
Marie Zabloudilová -
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Vzdělávání dětí s ukončenou povinnou školní docházkou jako dilema praxe kurátora pro děti a mládež
Šárka Pelová -
Socializace dětí plnících povinnou školní docházku formou individuálního vzdělávání
Zdeňka Vrátilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva