Bc. Petra ZÍTKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati

The analysis of public relations as a part of marketing communication in The Thomas Bata foundation
Anotace:
V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations. Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti …více
Abstract:
The theoretical part describes non-profit sector in the Czech Republic. Labour describes basic types of non-profit companies, legislative delimitation endowement, historical development non-profit organization in the Czech Republic. In details is out of print part marketing of non-profit sector, marketing communication and its part of public relations. Practical part analyses strenghts and weaknesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zveřejnit od: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6734

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÍTKOVÁ, Petra. Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.