Bc. Petra ZÍTKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati

The analysis of public relations as a part of marketing communication in The Thomas Bata foundation
Abstract:
V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations. Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti …more
Abstract:
The theoretical part describes non-profit sector in the Czech Republic. Labour describes basic types of non-profit companies, legislative delimitation endowement, historical development non-profit organization in the Czech Republic. In details is out of print part marketing of non-profit sector, marketing communication and its part of public relations. Practical part analyses strenghts and weaknesses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Accessible from:: 18. 5. 2007
Identifier: 6734

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2007
  • Supervisor: Mgr. Lenka Ševčíková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZÍTKOVÁ, Petra. Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.