Návrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcí – Petr Czilling
Petr Czilling
Bakalářská práce
Návrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcí
Designing Marketing Instruments for the Promotion of Dance Parties
Anotace:
Název práce: Návrh marketingových nástrojů pro podporu tanečních akcí Cílem práce je analýza preferencí zákazníků a vyhodnocení, které nástroje marketingového mixu návštěvníci klubu Fabric nejvíce preferují v závislosti na návštěvnosti tanečních akcí. Důraz je kladen na zjištění přijatelné výše vstupného v rámci třech typů akcí a průzkum závislostí mezi vybranými segmentačními skupinami.Abstract:
Title of thesis: Designing Marketing Instruments for the Promotion of Dance Parties The aim of the bachelor thesis is to analyse preferences of customers and evaluate, which instruments of marketing mix are the most preferred by the visitors of Fabric Dance Club according to attendance of dance events. In the research we tried to discover an acceptable rate of entrance fees within the frame of three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Pavel Kobe
- Oponent: Václav Friedrich
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Vinařství u Rytířů
Alena Khobta -
Marketingový mix a jeho využití pro prosperitu firmy Florasis, spol. s r. o.
David Kurka -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix eko farmy Kunclův Mlýn
Sára Janatová -
Marketingový mix lihovaru Mareček
Ondřej Kubiš