Bc. Lucie Houdková
Master's thesis
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Corporate Identity of Selected Company in Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématice firemní identity, a to nejprve z pohledu teoretické roviny, kde dochází k popisu její role, nezbytnosti a v neposlední řadě jejich složek, tedy firemní kultury, firemní komunikace, designu a produktu. Část teoretická je následována částí aplikační, v níž je současný stav firemní identity společnosti Solar Turbines EAME s.r.o. analyzován, a to jak v mezinárodním …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the topic of corporate identity, first from the theoretical level, where its role and necessity is described and last but not least, their components like corporate culture, corporate communication, design and product. The theoretical part is followed by the application part, in which the current state of the corporate identity of Solar Turbines EAME s.r.o. is analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cs0c3/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Maxim Kim -
Firemní dobrovolnictví ve firemní praxi vybrané firmy
Lenka Musilová -
Firemní benefity a firemní kultura a jejich vliv \nl{}na motivaci zaměstnanců
Petra ŠTÁHLOVÁ -
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Olga Spivakova -
Spokojenost zaměstnanců ve věku nad 60 let s firemní kulturou společnosti XY
Iveta Šobrová -
Korejská firemní kultura
Thuy Duong NGUYENOVÁ -
Význam firemního dobrovolnictví zaměstnanců jako součást firemní kultury
Jakub Hřídel -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová