Bc. Lucie Houdková

Master's thesis

Firemní identita vybraného podniku v ČR

Corporate Identity of Selected Company in Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématice firemní identity, a to nejprve z pohledu teoretické roviny, kde dochází k popisu její role, nezbytnosti a v neposlední řadě jejich složek, tedy firemní kultury, firemní komunikace, designu a produktu. Část teoretická je následována částí aplikační, v níž je současný stav firemní identity společnosti Solar Turbines EAME s.r.o. analyzován, a to jak v mezinárodním …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the topic of corporate identity, first from the theoretical level, where its role and necessity is described and last but not least, their components like corporate culture, corporate communication, design and product. The theoretical part is followed by the application part, in which the current state of the corporate identity of Solar Turbines EAME s.r.o. is analyzed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 10. 2020
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní