Firemní identita vybraného podniku v ČR – Bc. Lucie Houdková
Bc. Lucie Houdková
Diplomová práce
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Corporate Identity of Selected Company in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématice firemní identity, a to nejprve z pohledu teoretické roviny, kde dochází k popisu její role, nezbytnosti a v neposlední řadě jejich složek, tedy firemní kultury, firemní komunikace, designu a produktu. Část teoretická je následována částí aplikační, v níž je současný stav firemní identity společnosti Solar Turbines EAME s.r.o. analyzován, a to jak v mezinárodním …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the topic of corporate identity, first from the theoretical level, where its role and necessity is described and last but not least, their components like corporate culture, corporate communication, design and product. The theoretical part is followed by the application part, in which the current state of the corporate identity of Solar Turbines EAME s.r.o. is analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cs0c3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Maxim Kim -
Firemní dobrovolnictví ve firemní praxi vybrané firmy
Lenka Musilová -
Firemní benefity a firemní kultura a jejich vliv \nl{}na motivaci zaměstnanců
Petra ŠTÁHLOVÁ -
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Olga Spivakova -
Spokojenost zaměstnanců ve věku nad 60 let s firemní kulturou společnosti XY
Iveta Šobrová -
Korejská firemní kultura
Thuy Duong NGUYENOVÁ -
Význam firemního dobrovolnictví zaměstnanců jako součást firemní kultury
Jakub Hřídel -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová