Customer journey studentů na stážích v České televizi – Šárka Hrůzová
Šárka Hrůzová
Bakalářská práce
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Student's Customer Journey on Internships at Czech television
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey studentů na stážích v České televizi. Cílem práce je vytvořit cestu studentů na jejich stáží v ČT a zjistit jejich pohled a celkové zhodnocení programu stáží. V teoretické části práce jsou nadefinovány pojmy jako customer journey, customer journey map a také customer experience. Dále práce vysvětluje pojmy spadající pod marketing, HR marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of student's customer journey on internships at Czech television. The aim of the thesis is to create a student's journey on their internships in Czech television and to find out their point of view and overall evaluation of their internship programs. The theoretical part of this work defines terms such as customer journey, customer journey map and also customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrůzová, Šárka. Customer journey studentů na stážích v České televizi. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Jak studenti hodnotí zahraniční stáže v programu Leonardo da Vinci
Jana Jelínková -
Zahraniční stáže u studentů Masarykovy univerzity – zpětné vnímání účasti
Barbora Nekardová