Customer journey studentů na stážích v České televizi – Šárka Hrůzová
Šárka Hrůzová
Bachelor's thesis
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Student's Customer Journey on Internships at Czech television
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey studentů na stážích v České televizi. Cílem práce je vytvořit cestu studentů na jejich stáží v ČT a zjistit jejich pohled a celkové zhodnocení programu stáží. V teoretické části práce jsou nadefinovány pojmy jako customer journey, customer journey map a také customer experience. Dále práce vysvětluje pojmy spadající pod marketing, HR marketing …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of student's customer journey on internships at Czech television. The aim of the thesis is to create a student's journey on their internships in Czech television and to find out their point of view and overall evaluation of their internship programs. The theoretical part of this work defines terms such as customer journey, customer journey map and also customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRŮZOVÁ, Šárka. \textit{Customer journey studentů na stážích v České televizi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/42sejr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrůzová, Šárka. Customer journey studentů na stážích v České televizi. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Jak studenti hodnotí zahraniční stáže v programu Leonardo da Vinci
Jana Jelínková -
Zahraniční stáže u studentů Masarykovy univerzity – zpětné vnímání účasti
Barbora Nekardová