Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online – Alla Silanteva
Alla Silanteva
Bachelor's thesis
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to identify ways to increase the awareness of the clothing brand "Attrattivo" using social networks and online space. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part will be based on the study of secondary sources. The empirical part will be compiled on the basis of outputs from quantitative/qualitative research. Ultimately …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Lenka Kučírková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SILANTEVA, Alla. \textit{Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/42ufb6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova
Názov
Vložil
Vložené
Práva