Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě – Bc. Hana JENČOVÁ
Bc. Hana JENČOVÁ
Bachelor's thesis
Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě
Newsletter INFO{<}U{>} as an instrument of Public Relations of University of Ostrava
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o elektronickém měsíčníku Ostravské univerzity v Ostravě, newsletteru INFO{<}U{>}. Teoretická část práce monitoruje aktuální vývojové trendy komuni-kace organizací s cílovými skupinami zákazníků. Důraz je kladen na public relations formou časopisů a newsletterů. Analýza samotného newsletteru OU je provedena ve vazbě na výzkumné šetření spokojenosti jeho čtenářů. Šetření bylo …moreAbstract:
This thesis deals with electronic periodical of University of Ostrava, named Newsletter INFO {<}U{>}. Theoretical part audit current developmental trends in communication between companies and target costumers. The emphasis is placed on public relation by means of magazines and newsletters. In practical part there is detailed analyse of contemporary cus-tomer magazines with emphasis on the electronic …moreKeywords
image cílové skupiny komunikace reklama public relations nová média účinky médií propagační prostředky časopis newsletter novinářské žánry zpráva psaní textů titulek zákaznické časopisy spam možnosti odhlášení registrační formulář zpětná vazba tvůrčí tým obsah newsletteru tištěný newsletter inzerce v zákaznickém časopise.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13665
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JENČOVÁ, Hana. \textit{Newsletter INFO$\{<\}$U$\{>\}$ jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/42w9v2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JENČOVÁ, Hana. Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Zpětná vazba v dětské skupině ze strany pečující osoby
Lenka Nečasová -
Zpětná vazba u skoku dalekého
Jakub BYSTROŇ