Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě – Bc. Hana JENČOVÁ
Bc. Hana JENČOVÁ
Bachelor's thesis
Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě
Newsletter INFO{<}U{>} as an instrument of Public Relations of University of Ostrava
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o elektronickém měsíčníku Ostravské univerzity v Ostravě, newsletteru INFO{<}U{>}. Teoretická část práce monitoruje aktuální vývojové trendy komuni-kace organizací s cílovými skupinami zákazníků. Důraz je kladen na public relations formou časopisů a newsletterů. Analýza samotného newsletteru OU je provedena ve vazbě na výzkumné šetření spokojenosti jeho čtenářů. Šetření bylo …viacAbstract:
This thesis deals with electronic periodical of University of Ostrava, named Newsletter INFO {<}U{>}. Theoretical part audit current developmental trends in communication between companies and target costumers. The emphasis is placed on public relation by means of magazines and newsletters. In practical part there is detailed analyse of contemporary cus-tomer magazines with emphasis on the electronic …viacKľúčové slová
image cílové skupiny komunikace reklama public relations nová média účinky médií propagační prostředky časopis newsletter novinářské žánry zpráva psaní textů titulek zákaznické časopisy spam možnosti odhlášení registrační formulář zpětná vazba tvůrčí tým obsah newsletteru tištěný newsletter inzerce v zákaznickém časopise.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JENČOVÁ, Hana. \textit{Newsletter INFO$\{<\}$U$\{>\}$ jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/42w9v2/.
Jak správně citovat práci
JENČOVÁ, Hana. Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Zpětná vazba v dětské skupině ze strany pečující osoby
Lenka Nečasová -
Zpětná vazba u skoku dalekého
Jakub BYSTROŇ