Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa – Tomáš BĚLOVSKÝ
Tomáš BĚLOVSKÝ
Bachelor's thesis
Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa
The communication effect research of promotion the Baťa cheques of payment
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním …moreAbstract:
This bachelor thesis engages in analysis and measurement of promotion action's force the Baťa's cheques of payment. Its task if found out how the mail offer was and will successful and effective. We aimed the measurement of force at volume of sales and number of new customers. In practical part I carried out the analysis of competitive environment and analysis of letter, which was sent to potential …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2008
Identifier:
10399
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLOVSKÝ, Tomáš. \textit{Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/42xh84/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BĚLOVSKÝ, Tomáš. Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2038
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing