Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa – Tomáš BĚLOVSKÝ
Tomáš BĚLOVSKÝ
Bachelor's thesis
Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa
The communication effect research of promotion the Baťa cheques of payment
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním …viacAbstract:
This bachelor thesis engages in analysis and measurement of promotion action's force the Baťa's cheques of payment. Its task if found out how the mail offer was and will successful and effective. We aimed the measurement of force at volume of sales and number of new customers. In practical part I carried out the analysis of competitive environment and analysis of letter, which was sent to potential …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLOVSKÝ, Tomáš. Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing