Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku – Bc. Monika Floriánová
Bc. Monika Floriánová
Diplomová práce
Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku
Graphomotorics development in preschool children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem grafomotoriky a jejího vývoje u dětí předškolního věku. Cílem práce je vytvoření pracovních listů pro rozvoj grafomotoriky. Tyto pracovní listy budou ověřeny v praxi a stanou se součástí kazuistických studií, které sledují grafomotorický vývoj vybraných dětí. Dále práce popisuje důležitost uvolňovacích cviků, správného návyku při kreslení a psaní, které s tímto tématem …víceAbstract:
Diploma thesis deals with topic of graphomotorics skills and its development of preschool children. The aim of the work is to create worksheets for the development of graphomotorics skills. These worksheets will be verifield in practise and will become part of case studies that observe the graphomotorics development of chosen children. Furthermore, the work describes the importance of relaxation exercises …víceKeywords
graphomotorics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Blanka Křováčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní listy k hudebnímu rozvoji dětí předškolního věku
Miroslava Čermáková -
Metodické listy pro tvorbu z přírodních materiálů
Petra MURLOVÁ -
Pracovní listy v mateřské škole
Věra Škopová -
Tematická grafomotorika v mateřské škole jako podpora fyziologického vývoje dítěte
Barbora Kotyzová -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá
Název
Vložil
Vloženo
Práva