Bc. Eliška Marková

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů

Factors influencing the choice of becoming a teacher and self-efficacy among beginning teachers
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje faktorům, které vedly začínající učitele k volbě právě této profese a dále učitelské self-efficacy cílové skupiny – začínajících učitelů. Výzkumné šetření bylo realizováno dotazníkovou metodou za využití škál FIT-Choice scale a Škála učitelské self-efficacy. Výzkumný soubor tvořilo 142 učitelů s nejvýše pětiletou pedagogickou praxí. Ukázalo se, že motivace k volbě učitelské …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on factors that led beginning teachers to choose this particular career and on the teacher self-efficacy among beginning teachers. The research was carried out by questionnaire method using the FIT-Choice scale and the Teacher Self-efficacy Scale. 142 novice teachers with no more than five years of previous teaching experience participated in the study. The main motivation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zuzana Slováčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta