Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji – Rýdlová Rýdlová
Rýdlová Rýdlová
Bakalářská práce
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Consumers change in holiday choosing during pandemic COVID-19 in South Bohemian and Hradec Králové region
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký dopad má pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů v cestovním ruchu v Jihočeském a Královehradeckém kraji a jak se změnily faktory pro výběr dovolené. Čtenář se v práci seznámí se základními pojmy, které souvisí se zkoumanou tématikou, pandemie a onemocnění COVID-19, fiskální náklady pandemie COVID-19 v České republice, spotřebitelské a nákupní …víceAbstract:
The purpose of this Bachelor thesis is to find out how the Covid-19 pandemic influenced customer behaviour in the travel industry. It will look specifically at the regions of South Bohemia and Hradec Kralove, in order to pinpoint new criteria for holiday choices. Basic terminology regarding this subject that will be introduced and explained to the reader includes: Pandemic and Covid-19, expenditure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j2dzr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Změna chování spotřebitelů v oblasti cestovního ruchu zapříčiněná pandemií COVID-19
Patrik Mráz -
Zkoumání změn v chování spotřebitelů na trhu s použitým zbožím během krize covid-19
Matej Koyš -
Vlivy a dopady "protikuřáckého zákona" na změnu chování spotřebitelů a prostředí restaurací v ČR
Jaromír Válek -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Výrobkové portfolio vybraného podniku a jeho změna na základě nákupního chování spotřebitelů
Jakub Honzák -
Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách
Petr Mleziva -
Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách
Dita Knížková