Teorie firmy - založení a existence firmy – Jakub Říha
Jakub Říha
Diplomová práce
Teorie firmy - založení a existence firmy
Theory of the firm - establishing and company existence
Anotace:
Hlavní téma této diplomové práce je Teorie firmy, proč jsou firmy zakládány a jak firmu vnímají ti, kteří ji zakládají, tedy podnikatelé. Hlavní otázkou pak je, jestli teorie, která staví teorii založení firmy na úspoře transakčních nákladů, odpovídá realitě, jaké jsou reálné důvody podnikatelů pro založení firmy a jaké možnosti budoucí podnikatelé mají. První část textu je zaměřena na analýzu ekonomické …víceAbstract:
The main topic of this thesis is the theory of the firm, why are companies set up and how the company is perceived by those who founded it, therefore entrepreneurs. The main question is, if the theory that builds a theory based on the company's transaction cost savings, corresponds to reality, what are the real reasons for entrepreneurs starting a business and what options future entrepreneurs have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2015
- Vedoucí: Jan Šmíd
- Oponent: Tomáš Ježek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Řešení aplikací business intelligence pro společnost Gold Colibri Company s.r.o.
Alina Vlassova -
Business plan for an emerging company
Ekaterina Shapirova -
Global company and EU: Impact of EU Economic Policy on Doing Business
Michal Vrabec -
Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
Jiří Novotný -
Would Ronald Coase love Bitcoin? How Blockchain Lowers Transaction Costs and Changes the Coasian Firm
Amira Kaid -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Vyučovací metody v předmětu Fiktivní firma
Jitka Nožičková