Marta ZÁKOPČANÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism

Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism
Abstract:
The bachelor thesis deals with commercial/promotional discourse of websites of English speaking cities and towns. The core of the work is the analysis of the chosen websites considering a wide range of communicational/ pragmatical strategies, which are applied.
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat propagačním diskurzem webových stránek měst a obcí v anglicky mluvících zemích. Hlavní náplní práce bude analýza vybraných webových stránek se zřetelem na širokou škálu komunikačních (pragmatických) strategií, které se na stránkách uplatňují.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Accessible from:: 19. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZÁKOPČANÍKOVÁ, Marta. Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta