Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism – Marta ZÁKOPČANÍKOVÁ
Marta ZÁKOPČANÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism
Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism
Abstract:
The bachelor thesis deals with commercial/promotional discourse of websites of English speaking cities and towns. The core of the work is the analysis of the chosen websites considering a wide range of communicational/ pragmatical strategies, which are applied.Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat propagačním diskurzem webových stránek měst a obcí v anglicky mluvících zemích. Hlavní náplní práce bude analýza vybraných webových stránek se zřetelem na širokou škálu komunikačních (pragmatických) strategií, které se na stránkách uplatňují.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zverejniť od: 19. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁKOPČANÍKOVÁ, Marta. Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / -Aj-Zsv Bc
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie a taktiky obchodních jednání.
Aneta KLASSEN -
A Multimodal Analysis: The Influence of Promotional Genres on University Websites
Jan NAVRÁTIL -
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Gustav Hrušovský -
Žena a muž v reklamních komunikátech (analýza polských reklamních sloganů)
Monika KRÁLOVÁ -
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala -
Analýza reklamních praktik vybraných značek
Václav Vacek