Marta ZÁKOPČANÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism

Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism
Abstract:
The bachelor thesis deals with commercial/promotional discourse of websites of English speaking cities and towns. The core of the work is the analysis of the chosen websites considering a wide range of communicational/ pragmatical strategies, which are applied.
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat propagačním diskurzem webových stránek měst a obcí v anglicky mluvících zemích. Hlavní náplní práce bude analýza vybraných webových stránek se zřetelem na širokou škálu komunikačních (pragmatických) strategií, které se na stránkách uplatňují.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zveřejnit od: 19. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁKOPČANÍKOVÁ, Marta. Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Základy společenských věd