Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice – Bc. Petra Hefková
Bc. Petra Hefková
Master's thesis
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Evaluation of Communication Tools and Proposal of Communication Strategy of the Otrokovice City
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hodnocením komunikačních nástrojů a návrhem komunikační strategie města Otrokovice. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy z oblasti marketingového mixu a marketingové komunikace ve veřejné správě. Představeno je také strategické řízení a plánování včetně podstaty jednotlivých strategických dokumentů. Praktická část analyzuje komunikační strategie municipalit České republiky …moreAbstract:
The Diploma thesis is concerned with the evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the city Otrokovice. The theoretical part defines individual concepts from the field of marketing mix and marketing communication in public administration. Strategic management and planning is also presented, including the principle of individual strategic documents. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEFKOVÁ, Petra. \textit{Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/43i6bu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hefková, Petra. Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Sector Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace obce
Jakub Lukšík -
Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech
Jakub Mrkvica -
Umění kvalitní komunikace
Lenka Pokorná -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Matyáš Vlk -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář