Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP – Ing. Vít Matěja
Ing. Vít Matěja
Bachelor's thesis
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Analysis of the Market and Marketing Plan of Selected Company SME
Abstract:
Bakalářská práce „Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP“ analyzuje trh stavebních prací v Praze a Středočeském kraji a dále z marketingového hlediska analyzuje vybranou stavební firmu zabývající se rekonstrukcemi bytových jednotek a dalšími úpravami interiérů. Vybranou firmou je subjekt podnikající na základě živnostenského oprávnění Vít Matěja A+A VAMA. Zároveň je tato firma porovnávána …moreAbstract:
Bachelor thesis „Analysis of the Market and Marketing Plan of Selected Company SME“ analyzes the construction market in Prague and Central Bohemia and on the basis of a marketing viewpoint analyzes the selected building company engaged in the reconstruction of residential units and other interior modifications. The selected company is an entity doing business under the trade license Vít Matěja A+A …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/h4lui/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Jaroslava Holasová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán na výstavbu nebo rekonstrukci a následný pronájem bytového domu
Jan Navrátil -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
A Business Plan for a Hair Studio
Markéta Komárková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák