Aplikace principů managementu 2.0 v českém prostředí – Klára Gajová
Klára Gajová
Master's thesis
Aplikace principů managementu 2.0 v českém prostředí
Implementation of management 2.0 principles in Czech businesses
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Aplikace principů managementu 2.0 v českém prostředí se zaměřuje na inovativní způsoby řízení firem a jejich přístup k zaměstnancům. Cílem práce je na základě kvalitativního výzkumu zjistit, do jaké míry a v jaké formě jsou principy managementu 2.0 prosazovány ve vybraných firmách na českém trhu. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti managementu …moreAbstract:
This Master´s thesis entitled Implementation of management 2.0 principles in Czech businesses focuses on innovative ways of managing companies and their employees. The aim of the work is to evaluate based on qualitative research to what extent and in what form are management 2.0 principles pursued in the Czech business environment. The theoretical part contains definitions of basic management concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70129
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: Stanislav Háša
- Reader: Alena Svobodová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70129
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda