Strategická analýza výrobní společnosti – Lenka HAVLOVÁ
Lenka HAVLOVÁ
Bakalářská práce
Strategická analýza výrobní společnosti
Strategical analysis of production company
Anotace:
V mé bakalářské práci analyzuji fiktivní výrobní firmu.Používám interní a externí analýzu firmy. Popisuji teoretické metody hodnocení firmy a využívám je v části praktické. Cílem práce je předložit managementu společnosti návrh řešení možné strategie firmy tak, jak je z hlediska mnou provedené analýzy efektivní.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the fictive production company. I use internal and external analysis.I describe theoretical methods company evaluation and then I use them in practical part. The aim of this thesis is to provide the management proposal of the company strategy optimization so that it would be effective from the analysis point of view.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Ryvola
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLOVÁ, Lenka. Strategická analýza výrobní společnosti. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá