Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce – Bc. Magdaléna Petriová
Bc. Magdaléna Petriová
Diplomová práce
Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce
Fundraising Marketing Project for Special Treatment of a Selected Individual
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma fundraisingu, marketingu a prostřednictvím příslušných metod získání cílové finanční částky pro podporu speciální léčby jedince.V teoretické části jsou posuzovány poznatky z oblasti fundraisingu, chování dárců, fundraisingových strategií, marketingové komunikace, vztahového marketingu a aktuálním trendům v oblasti podpory darování, chování dárců či měření úspěšnosti …víceAbstract:
The thesis focuses on fundraising, marketing, and these methods of raising a target amount of money to support special treatment for an individual. In the theoretical part, the findings from the field of fundraising, donor behavior, fundraising strategies, marketing communication, relationship marketing, and current trends in donor support, donor behavior, or measuring the success of fundraising activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRIOVÁ, Magdaléna. \textit{Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/43n3ri/.
Jak správně citovat práci
Petriová, Magdaléna. Marketingový projekt fundraisingu pro speciální léčbu vybraného jednotlivce . Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Vedoucí sekce Fundraising Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2022
Šíblová Šíblová -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Fundraising jako příležitost pro zoologické zahrady
Dominika Zavadilová -
Fundraising pro neziskové organizace na ochranu práv zvířat v České republice
Alena Buksová -
Fundraising Open Studios Art Hub a jeho udržitelnost
Nikita Nečasová -
Fundraising organizací v kultuře
Kateřina Nováková -
Fundraising a dobrovolnictví v městských knihovnách
Hana Zaoralová -
Vedoucí sekce Fundraising Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2023
Markéta Brablíková